Sunday, January 25, 2009

Midemden gulucukler cikiyor :)



Blogumuz yemek tarifi sitesini andirir oldu, ama bu haftasonu yaptiklarimizi atlamak mumkun degil.

Sedar ile 2 hafta oncesinde tavla oynamistik, sozum vardi, ispanakli borek yapacaktim. Ama benim sevgili kocacigim oyle kolay seyleri de istemez. Simdi bunu okur okumaz soyleyecegini duyar gibiyim: "Tabiki istemem o kadar zar attim, oyun oynadim, yoruldum herhalde" :) Sonuc olarak mifloy hamurlari yufkalar bir kenara diyerek sivadim kollari, hamuru hazirladik, 12 esit parcaya bolduk, acip acip tepsiye yerlestirdik, Sedar da her katinin arasini tek tek yagladi. Arasina da ispanak peynir, cok guzzel oldu cok! Dun aksam ustu yaptik, bugun sabah kahvaltisindan sonra geriye sadece 3 dilim kalmisti, ancak onlarin fotograflarini cekebildik :))



Kocaman haftasonunu bir borekle gecirmedik tabiki. Bugun super harika sahane bir deneme daha yaptik; Icli Kofte :) Aslinda cok yaptik denemez, Sedar herseyini hazirladi ben sadece oyma ve kapatma isine yardim ettim. Yatak odasinda dolanip duruyodum, bir geldim ki icini hazirlamis; kiyma, sogan, ceviz, maydonoz bir guzel kavurmus. Heryer misler gibi kokuyor. Hemen disini da hazirladi; ilk sefer oldugu icin irmik ve bulgur ile yaptik. Kac tane yaptiniz kacar tane yediniz derseniz orasi ayri; toplam 12 tane koftemiz vardi, 4tanesi yarina kaldi. Kiyamadik ki yiyelim :)) Siz benim anlata anlata bitiremedigime bakmayin, ilk deneme icin fena degildi, 4 ay sonra da cok tatli geldi ;)




Simdi midemde gulucukler aciyor, Sedar'da mayisti uyudu uyuyacak!

No comments: